Питання та відповіді

Якщо вам потрібна допомога, зверніться до нашого списку поширених запитань. Натисніть на питання, щоб переглянути відповідь. Якщо ви не знайшли тут вашого питання, зверніться, будь-ласка, до нас за телефоном або електронною поштою.

  • Як я можу внести зміни до свого замовлення або відмінити його?

    • Якщо вам потрібно щось змінити у своєму замовленні, будь ласка, зверніться до нас якомога швидше за номером (067) 523-96-00. 
  • Як я можу оплатити своє замовлення?

    Оплата можлива платіжними картками, готівкою або безготівковим розрахунком. Детально - у розділі

  • Чи можу я відстежити своє замовлення?

    Після оформлення замовлення ви отримаєте електронного листа з підтвердженням. Протягом 24 годин ви отримаєте заплановату дату відвантаження. Після відвантаження ви отримаєте номер транспортної накладної та посилання на сайт служби доставки для відстеження перевезення.

  • Чи можу я повернути товар?

    Так, товар може бути повернений протягом 14 днів. За детальною інформацією зверніться, будь ласка, до сторінки Гарантія 

  • Чи обов'язкова реєстрація і навіщо вона потрібна?

    Створювати обліковий запис не обов'язково, але це надає декілька зручних функцій: відстеження статусу ваших замовлень онлайн, збереження вашої контактної інформації для майбутніх замовлень, можливість створювати списки побажань.